50 de cuvinte sau mai puțin

Fiare de călcat Callaway X forjate CB sunt frumoase și au stelare, simt moale. Ponderea tungstenului le face surprinzător de ușor de lovit. O multime de viteza mingii. Traiectorie puternică.

Introducere

într-o cădere care este absolut împachetată cu fiare de Mare jucători, Callaway X forjate CB a creat o mulțime de buzz-uri proprii. Acesta este un fier cu un pedigree puternic care are încă un aspect unic. Am testat un set pentru a vedea cum performanța sa stivuite împotriva celor mai bune din clasa.,la fel ca mulți jucători recente fiare de călcat, Callaway X forjate CB fiare de călcat scopul de a amesteca o formă tradițională cu ceva nou și ochi-prinderea. În acest caz, ceva nou este greutatea externă a tungstenului înșurubată în partea din spate a capului. Acest punct focal este echilibrat cu branding minim, o cavitate simplă și o formă curată, unghiulară.

la adresa, X forjate CB arata superb. Fața este compactă, cu doar o mică compensare, iar linia superioară este mai subțire decât mulți dintre colegii săi., Pentru jucătorul high end (sau orice jucător cu gust high end), acesta este genul de club care te face să vrei să te îndrepți direct către gamă.

sunet & simt

corpul fiarelor CB forjate X sunt, după cum sugerează și numele, forjate din oțel carbon ușor 1025. Cu toate acestea, fierul este de fapt un amestec de materiale, inclusiv metal injectie turnate (MIM ‘ d) tungsten. Deși această construcție este foarte înaltă tehnologie, senzația la impact este decisiv clasică.cu o minge de golf de calitate tur, impactul este șoaptă liniștită., Acest lucru îmbunătățește moale, unt simt de pe centrul feței. Ceea ce ma surprins a fost feedback-ul blând. Cu un fier de jucători, mă aștept la o mustrare mai clară atunci când mi-e dor de centru, dar X forjate CB confirmat doar un pic. Acesta a fost un indiciu timpuriu pentru stabilitatea și iertarea surprinzătoare.

performanță

datorită căldurii de înregistrare din Chicago, am reușit să petrec timp cu fierul CB forjat Callaway X atât în interior, cât și în exterior. Fiecare setare a strălucit o lumină pe o altă parte a performanței puternice a acestui set.,

pe monitorul de lansare, lucrul care a ieșit în evidență a fost cât de consistente erau numerele. Asta începe cu viteza mingii care nu sare în sus și în jos între fotografii pure și mishit. Acest club are o mulțime de viteză pe centru, și își păstrează marea majoritate a vitezei sale chiar și pe ratări destul de rău. Numerele de lansare și rotire sunt, de asemenea, robuste, în special în cazul grevelor subțiri.

când am testat în aer liber, am fost lovit de puterea zborului cu mingea și de modul în care arborii Project X IO complimentează acest set. Comparativ cu fiare de călcat similare, X forjate CB lansează mingea pe o traiectorie mai plictisitoare., Există o rotire amplă pentru a ține un verde, dar rotirea este suficient de scăzută încât formele împușcate tind să rămână destul de mici, dacă nu faceți un leagăn în stil Bubba Watson.

am început testarea mea cu fiare de călcat scurt și a văzut setul de zbor puternic mingea. Acest lucru m-a făcut să mă întreb cât de practice ar fi fiarele lungi pentru un jucător obișnuit. Când am ajuns la 4i, am fost încântat să aflu că mansardele moderne-tradiționale și arborii Project X IO ajută la ridicarea fiarelor lungi la traiectorii redate. Orice jucător cu capacitatea de a juca acest set nu ar trebui să fie speriat să încerce cel puțin 4i.,Callaway X forjate CB și-au sculptat propriul spațiu în acest sezon de jucători, amestecând iertarea excelentă cu aspectul atrăgător. Acest set permite jucătorilor calificați să aleagă propria traiectorie, implicit la un zbor puternic, penetrant minge.

Callaway X Forjate CB Fiare de călcat Preț & Specificatii

următoarele două file schimba conținutul de mai jos.,

• Bio
  • cele mai Recente Mesaje

Matt Saternus

Fondator, Redactor-Șef la PluggedInGolf.com

Matt este Fondator și Redactor-Șef al Conectate În Golf. El a lucrat în aproape fiecare loc de muncă în industria de golf de la club de amenajare a instruirii la scris și vorbit. Matt locuiește în suburbiile nord-vestice din Chicago împreună cu soția și cele două fiice.,

Ultimele posturi de Matt Saternus (vezi toate)

• Împușcat domeniul de Aplicare PRO L1 Telemetru cu Laser Review – 4 februarie 2021
  • Srixon ZX7 Driver Review – 3 februarie 2021